środa, 29 kwietnia 2015

LBA



LBA-Liebster Blog Award. Nominacja jest otrzymywana od innego blogera, który uważa, że wykonałeś "kawał dobrej roboty" c; Należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała. Następnie ty zadajesz 11 pytań innym 11 osobom, powiadamiając ich o tym. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Nigdy bym nie pomyślała, że ktoś mnie nominuje, a jednak ^^" Dziękuję, Meysh C: 
         Macie linka do jej bloga: http://meysh-opowiadan-ksiega.blogspot.com/ ^v^

   Zaczynamy!

Pytania:

1.Dlaczego zaczęłaś blogowanie?
---Cóż...Można powiedzieć, że to był mój taki kaprys. Zaczęłam mieć szał na paring NezuShi i ogólnie No.6 (najdziwniejsze jest to, że nie pamiętam jak to się stało :') Niby przez mangę, ale nie pamiętam mimo tego, że było to 4 miesiące temu X'DD). Po obejrzeniu anime, pomyślałam sobie: "To nie może się tak skończyć". Chciałam dokończyć tą,jakże cudną, historię według własnego uznania. Nie myślałam, że w ogóle ktoś to będzie czytał, a tu taka niespodzianka :D

2.Czy nie szkoda ci czasu na blogowanie?
---Hm...zacznijmy od tego, że tego czasu mam niewiele... Piszę wtedy, kiedy mam wenę i niestety tak wychodzi, że kolejne rozdziały wstawiam po kilku tygodniach. Ale lubię to i nie, nie szkoda mi na to czasu c;

3.Jeżeli miałabyś wybór między byciem zdrowym, a posiadaniem przyjaciół- co byś wybrała?
---Myśląc logicznie, można jednocześnie mieć przyjaciół i być chorym xD Ale...wybrałabym bycie zdrowym, samotność jest fajna :)

4.Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
---Nie mam ulubionej, każda ma swoje wady i zalety.

5.Czego nigdy nie zapomnisz w swoim życiu?
---Ej, było dużo ważnych dni w moim życiu. Lepsze, gorsze. To może damy coś typowego? :) 9 miesięcy temu obejrzałam swoje pierwsze yaoi-"Love Stage!!". Od tamtej pory mój światopogląd uległ drastycznej zmianie :') ♥

6.Jaka była najdziwniejsza sytuacja z jaką dotychczas się spotkałaś?
---OJEJU. Takich sytuacji było naprawdę dużo :D Najdziwniejsza...Nie wiem czy można zaliczyć to do dziwnych, ale na pewno była nietypowa. Kupiłam sobie mangę "Książę Przepisów" i wzięłam ją do szkoły. Zostały mi już ostatnie strony, czytałam tamten dodatek ;p Chciałam skończyć przed ostatnią lekcją jaką był język angielski z moją wychowawczynią. Wchodzimy do klasy i nagle pani się pyta: "Co ja tam takiego czytam". Od razu taka panika,bo to w końcu yaoi, odpowiadam, że mangę. Ona mówi, żebym jej ją dała, zobaczy sobie, czym ja się interesuję ;=; Ja się z nią zaczęłam kłócić, że lepiej nie, ale dodałam tym tylko oliwy do ognia ;-; Zaczęła ją przeglądać...OD OSTATNICH STRON. Na koniec powiedziała, żebym takich rzeczy do szkoły nie przynosiła, a najlepiej, żebym trochę podrosła ^^" Nadal się zastanawiam, kto mnie podkablował :')

7.Ulubiona potrawa?
---Makaron z kawałkami kurczaka w sosie śmietanowym ♥

8.Na co masz ostatnio "fazę"?
---Na paring Litwa x Polska ;=; Oni są tacy uroczy, jacie .-.

9.Jaki rodzaj muzyki preferujesz?
---Mogę słuchać wszystkiego o ile to nie jest disco polo ;-; Wszystkiego po troszku.

10.Jaką pogodę najbardziej lubisz?
---Kiedy wieje i pada (:

11.LUBISZ KAKAO? *O* (<--to jest tak świetnie napisane xD)
---UWIELBIAM ♥

    Nominuję:

http://przyjaciele-opowiadanie.blogspot.com/
http://opowiadania-yaoi-by-hoshi.blogspot.com/
http://story-yuuki.blogspot.com/
http://opowiadania-nezushi-no6.blogspot.com/
http://aoi-sora-to-kotori.blogspot.com/
http://shizaya-yaoi.blogspot.com/

Podałam tylko 6, bo innych nie czytam .-.

Moje pytania:

1.Lubisz czytać książki?
2.Czy masz/chciałabyś mieć tatuaż? Jak tak, to jaki i gdzie?
3.Czy masz jakieś marzenie, które nigdy się nie spełni?
4.Ile masz wzrostu?
5.Gdzie piszesz swoje opowiadania? Na komputerze, kartce czy może jeszcze gdzieś indziej?
6.Na co najczęściej tracisz swój wolny czas?
7.Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
8.Ulubiona piosenka?
9.Czy znasz jakieś osoby innej orientacji?
10.Skąd bierzesz pomysły na opowiadania?
11.Co, twoim zdaniem, powinno się zmienić w dzisiejszej tolerancji? Dlaczego świat reaguje tak, a nie inaczej na tą "inność"?

Tak, to chyba tyle. Moje pytania są takie cudowne, że aż się z nich śmieję. Przepraszam.
A już dzisiaj o 18:00 pojawi się 4 rozdział! ^^ Nareszcie go napisałam :') Więc zapraszam :)



1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację, właśnie odpowiedziałam.
    Wybacz, że dopiero teraz XD

    OdpowiedzUsuń